verzenden & retouren

VERZENDING

Uw bestelling wordt normaliter 1 a 2 werkdagen na goedkeuring van uw bestelling geleverd (mits het product voorradig is). Voor producten waar geen voorraadinformatie van is op de website, kunt u contact opnemen met de sales afdeling. Zij kunnen u een verwachte levertijd doorgeven.
Let op: alle levertijden die opgegeven worden op onze website zijn indicatief en kunnen achteraf alsnog veranderen.

VERZENDKOSTEN

Wij leveren gratis binnen Nederland.  Voor verzendingen en kosten naar het buitenland kunt u kontact opnemen met de afdeling sales.  Heeft u grote haast met uw levering of heeft u speciale wensen? Neem dan even contact op met onze sales afdeling.

TEVREDENHEIDSGARANTIE / AFKOELINGSPERIODE

Mocht u niet geheel tevreden zijn met uw aankoop dan bestaat er de mogelijkheid uw product te retourneren, wanneer u binnen 7 werkdagen reageert. Het product dient compleet te zijn en in de oorspronkelijke, ongeopende en onbeschadigde verpakking te zitten.

Bij retouneren van de producten, ook in de afkoelingsperiode, is infraroodverwarmingexpert.nl genoodzaakt om 25% van het aankoopbedrag in mindering te brengen om de verzend, verpakking, administratie en verhandelingskosten te kunnen bekostigen.

DEFECT OF VERKEERD PRODUCT

Defect of verkeerd product bij ontvangst (reageren binnen 2 werkdagen)
Indien u er direct na ontvangst achter komt dat u een verkeerd, incompleet of defect product heeft ontvangen dient u binnen 2 werkdagen contact met ons op te nemen.

GARANTIE PERIODE

Op al onze producten geldt de standaard fabrieks garantie. In elke verpakking vind u de formulieren en voorwaarden voor het desbetreffende product. Voor commerciele doeleinden gebruikte artikelen hanteren wij andere voorwaarden. Voor deze gevallen kunt u contact met ons opnemen. Gaat uw product defect, en heeft u nog recht op garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice.

TRANSPORTSCHADE

Allereerst is het belangrijk dat u nooit een beschadigd pakket bij ontvangst aanneemt. U kunt het product weigeren en binnen 24 uur contact opnemen met onze klantenservice.
Neemt u het pakket wel in ontvangst en het product blijkt beschadigd te zijn, dan dient u ook binnen 24 uur contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere afhandeling.